بهت افتخار می کنم

همیشه فکر می کردم اگرخودش را جدی تر می گرفت , یا اگر خانواده ای داشت که او را به تحصیلات آکادمیک تشویق می کردند می توانست یک خانم دکتر تمام عیار یا یک هنرمند حرفه ای و طراز اول باشد .

 حتی برای ما هم که همیشه کنارش بودیم کارهاش همیشه تحسین برانگیز و عالی بود چه برسه به افرادی که از بیرون گهگاهی گوشه ای از کارهای خلاقانه و به قول من دیزاین ها شو می دیدن.

وقتی گفت که می خواهد کامپیوتر یاد بگیرد اولش فکر کردم که نمی تونه به این راحتی ها از پسش بر بیاید اما امروز که تلفنی داشتم بهش یاد می دادم چطوری ایمیل هاشو چک کنه , شگفت زده شدم . واقعا باورم نمی شد تو همین یک هفته این همه پیشرفت کرده باشه  شوق یادگیری را در چشمانش می بینم. احتمالا تا چند روزه دیگه اون است به من چیزهای جدیدی از کامپیوتر را یاد می دهد .  

واقعا بهت افتخار می کنم مادر.

2 پاسخ به “بهت افتخار می کنم

  1. مادر ها زندگی اند ، …نوشته ت عالی بود بود مریم ، پر از حسهای قشنگ واقعی

  2. چقدر قشنگ! یاد این افتادم
    http://www.hodhod.ir/?p=848

پاسخی بگذارید

